onsdag 28 januari 2009

Hej o hå...

En veckas ledighet går fort.. lite för fort..
Imorrn är det dags igen..men innan dess ska vi
ju hinna med denna dag oxå..

Nu ska vi se vad jag skrev om sist...
Ja,just det.. det hade varit helg..

Ja,i måndags va jag nere på stan med Ida,
vi hade en hel del saker o prata om..
Måste ta mig till Ida snart o se deras nya lägenhet..
*spännande*

Sen på kvällen va jag ju o körde boxning med Tiina..
Va tvungen o få ur mig lite ilska...*ha,ha*
Nej,då.. roligt,men jobbigt var det. Jag förväntade mig att jag
skulle vrida mig i plågor igår, men det blev inte så farligt..
lite stelt men det får man ju räkna med när man inte kört den
sortens träning på..ja, guuud vet hur länge... ;)

Igår va Sussa o Anders här en sväng, o idag fyller
mr. Berglund år...*grattis,grattis* Hoppas vinet smakar ;)

Sänder en massa lycka till kramar till Sussa... det kan hon
behöva en dag som denna!! Det kommer gå galant vännen!!:)

Längtar till helgen, jag o Sussa ska åka en sväng till Örebro
o shoppa.. o utgång sen på kvällen... (Tiina du följer väl med!?)
Ja, det är så det är planerat om allt går som det ska...
Appropå att saker o ting ska gå som det ska eller som man
tänkt sig... hmm... ja, inte tycks det va så för min del iaf..
Men,men that's life...
Får väl hoppas på bättre lycka nån annan gång..

Inga kommentarer: