söndag 8 februari 2009

Oj,tiden springer iväg..
söndagkväll igen, helgen har gått
oerhört fort, har ju jobbat hela helgen så
det är väl inte så konstigt:)
Så trist väder ute bara..
har ju tröttnat så på allt detta snöande
o blaskigt är det..o kallt...
Nej,nu vill vi verkligen ha vår o solsken!
Va ute på en härlig promenad me Tiina ikväll,
det behövdes för jag va rätt seg efter en lång dag
på jobbet, så promenaden gjorde gott..
man piggnade till. Nu börjar jag få lite
träningensabstinens.. eller va det heter...
det va så länge sen jag va o körde ett pass nu..
Jag hoppas verkligen att jag kan köra på tisdag!
Men fram tills dess får det bli promenader;)
Jahopp.. finnarna fick stryk i hockeyn idag..
mot tre kronor..*SUUUUCK!*
Ja,det får man ju då direkt höra från alla
möjliga håll.. men det är känsligt område det där..
men man kan ju bara inte hålla på Sverige i hockeyn..
sorry,men så är läget.. ha,ha...
Nej, nu får det räcka med trams för ikväll..
GODNATT!!

Inga kommentarer: