lördag 7 februari 2009

Vilken fredagkväll.. ;)

Det flöt på bra på jobbet.. kvällen gick väldigt fort..
Ja,just det.. höll på o glömma.. på vägen till jobbet
höll det på o gå illa.. som tur va gick jag med cykeln,
helt plötsligt gick nämligen inte styret o vrida längre..
Jahopp..den låste sig. Den gick inte o rubba. Ja,då
minsann märker man hur smidig en cykel brukar vara
för det va jättesvårt o få cykeln dit man ville..
Så det va bara o ringa pappa o be om hjälp, så imorrn
får han ta en titt på den o se om den går o laga..
*hoppas,hoppas* Lite mer borde man ju kunna förvänta
sig av en cykel som är "ny".. fick ju den i höstas..
ja,jag säger då det.. det är nog bara
jag som lyckas med sånna saker...

Hela kvällen satt jag o drömde om min kebabsallad som
jag skulle hugga i mig efter jobbet.. det skulle bli
min höjdpunkt.. har inte ätit sånt nu på ett tag..
men nu sitter man ju här med världens ÅNGEST!
O spymätt... ingen rolig känsla.. Man undrar ju lite vem
dom gör portionerna efter..!?? När man knappt ätit halva,
eller det ser ut som man knappt har rört maten o man är
redan sprickfärdig.. ja då undrar iaf jag vem som får
i sig en hel sån!? Nej, nu dröjer det igen tills man
äter sånt nästa gång..

Jag borde va rätt trött nu o lägga mig o sova,
men jag är pigg!! Vill ut o partaja lite.. ;) Dansa lite..
Men får väl snällt vänta tills nästa helg:)
Då ska Tiina o jag på friskis fest..
o sen blir det utgång.. det blir nog skitkul!:)

Oh,imorrn drar melodifestivalen igång igen...
hoppas det är några bra låtar med.. för nu behövs det
lite nya låtar som man kan tralla till:)
Måns ska ju va med i år igen, hans låtar brukar ju va ok..
så vi får väl hoppas att den här oxå är det.. men jag missar
ju förstås programmet imorgon då jag jobbar, men men.

Nej, nu måste jag gå o lägga mig, annars kommer man va
helt ihjäl imorgon.. Isac lär ju ändå vakna snart..
han vet inte va sovmorgon är..;)
Ser fram emot en härlig promenad med Tiina imorrn bitti!!
Skulle kunna ge mig ut på en riktig powerwalk nu,
men vågar inte så här sent.. ensam... näe..
vi väntar tills imorrn.

GODNATT!! :) and SWEET DREAMS ;)

Inga kommentarer: