onsdag 11 mars 2009

Tjenixen..

Oj,oj.. redan onsdag..
va ledig igår, o så jobbar jag kvällen idag..
så då är jag ju så gott som ledig idag me ju.

Hi,hi.. blev så glad idag när jag tog fram vågen..
har ju stått still i evigheter nu, men nu så börjar det
sakta sakta röra sig neråt igen... me like!!:)

Sitter o drömmer om att våren ska komma nu.. o så
kollar man ut o det bara snöar o snöar.... *SUCK*
När ska det sluta.. är så trött på allt snö o det kalla vädret..
O om solen ändå kunde titta fram, men nope.. den lyser med
sin frånvaro.. snart känner man sig ju lika grå o deppig som
vädret är där ute...

men då får man pigga upp sig på andra sätt.. som t.ex poppa
bra musik, o få fina uppiggande sms.. av t.ex. syster..
somnade tidigt igår kväll o när jag vaknade hade jag fått mms av
syster min..en fin bild på oss från i lördags.. ;)
Det fick en o vakna på ett bra humör, tack Tiina.

Inga kommentarer: